GRY

wtorek, 11 listopada 2014

Adekwatny tytuł do jego treści.

Cześć,
Jest godzina 23:45 siedzę z laptopem zakopana w łóżku i piszę pierwszy post na tym blogu. Przez pewien czas zastanawiałam się czy zacząć coś pisać.. może to jakiś pamiętnik, blog cokolwiek. Mam taką chęć do pisania, chociaż uważam, że nie jestem w tym dobra. Jednak może kogoś to zainteresuję co tu będę pisać i od czasu do czasu jak wam się znudzi to zajrzycie do mnie. Jestem bardzo ciekawa jak długo będę to prowadzić i czy w ogóle to będę kontynuować. Na początku zawsze wydaje się to fajne ach zacznę to i to potem zrobię to i wszystko będzie takie piękne. Chciałoby się.. No zobaczymy co z tego wyjdzie. 
Właśnie zdecydowałam, że będę pisać na "poważne" tematy, może nie takie poważne, ale wyrażające moją opinie i zachęcającą was do refleksji. Zapraszam.

x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz